Archiwalna wersja BIP - Urząd Miasta i Gminy Margonin
- Ochrona środowiska »
- Ogłoszenia »
Program Powiatu Chodzieskiego dotyczący usuwania wyrobów zawierających azbest
Informujemy, że Starostwo Powiatowe w Chodzieży rozpoczęło przyjmowanie wniosków
o udział w Programie usuwania azbestu w roku 2022 roku. Program współfinansowany jest m.in.: przez gminę Margonin. Beneficjentami Programu mogą być osoby fizyczne, w tym prowadzone działalność gospodarczą w zakresie rolnictwa, posiadające nieruchomość na obszarze gmin uczestniczących w programie, ujęte w rejestrze wyrobów zawierających azbest - Bazie Azbestowej, prowadzonej przez właściwą gminę. Wnioski należy składać do dnia 31 marca 2022 roku.Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2020
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży informuje, że rozpoczął przyjmowanie wniosków o udział w Programie usuwania azbestu w roku 2020 roku.Wykaz podmiotów odbierających odpady budowlane
autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewski
data wytworzenia: 2019-08-02
opublikował: Krzysztof Maciejewski
data publikacji: 2019-08-02 12:21
Komunikat z WIR dotyczący szkód spowodowanych przez zwierzynę łowną
autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewski
data wytworzenia: 2018-08-16
opublikował: Krzysztof Maciejewski
data publikacji: 2018-08-20 13:35
Opłata za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej czyli za odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z obszarów nieskanalizowanych - tzw. „podatek od deszczu”
Dnia 01.01.2018 r. wprowadzona została nowa ustawa prawo wodne, która nakłada m.in.: obowiązek dokonywania opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej czyli za odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych z obszarów nieskanalizowanych - tzw. „podatek od deszczu”.Informacja UMWW ws. uchwały antysmogowej
autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewski
data wytworzenia: 2018-04-12
opublikował: Krzysztof Maciejewski
data publikacji: 2018-04-17 13:54
Rusza Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2018
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży informuje, że od 11 kwietnia 2018 r. rozpocznie przyjmowanie wniosków o udział w Programie usuwania azbestu w roku 2018 r. Program współfinansowany jest przez gminy: wiejską Chodzież, wiejską Budzyń, miejsko-wiejską Margonin i miejsko-wiejską Szamocin.Likwidacja wyrobów zawierających azbest w roku 2017
Powiat Chodzieski w 2017 roku rozpoczął „Realizację programu usuwania azbestu
i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu chodzieskiego w roku 2017”,
przy udziale środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i budżetu powiatu.
Informujemy, że OSOBY FIZYCZNE mogą składać wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest.
Obwieszczenie RDOŚ Poznań
autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewski
data wytworzenia: 2017-09-22
opublikował: Krzysztof Maciejewski
data publikacji: 2017-09-22 10:10
Stronę wygenerowano: 2022-02-14 15:10:56
Strona wygenerowana z systemu bip.net