Biuletyn Informacji Publicznej
Archiwalna wersja BIP - Urząd Miasta i Gminy Margonin

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.margonin.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

ZP.271.2.2016 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od poniedziałek 2016-01-25 godz. 21:20 do poniedziałek 2016-02-08 godz. 10:00 czwartek 2016-02-11 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański
data opublikowania zdarzenia: 2016-01-25 21:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2016-01-25
Data końca składania ofert: poniedziałek 2016-02-08 godz. 10:00
Oznaczenie: ZP.271.2.2016
Szczegółowa informacja:

Margonin: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański
Numer ogłoszenia: 16906 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin , ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2846068, faks (067) 284 72 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska rekreacyjnego (wielofunkcyjnego) ze sztucznej trawy w miejscowości Adolfowo na działkach ewid. nr 194/15, 194/3 z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby oraz football amerykański. Całkowita powierzchnia zabudowy boiska wynosi 1983,18m2, natomiast szerokość boiska to 30,0m, a długość 62,0m. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej o wysokości włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa. Zamówienie obejmuje ponadto: a) utwardzenie terenu wokół boiska z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm, b) ogrodzenie boiska płotem z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych wysokości 4,0m, c) wyposażenie boiska Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w projekcie budowlanym, zmianach do projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym w szczególności uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń itd..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 44.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9.000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych brutto. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: wadium - BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2016-02-08, sposób przekazania: oryginał/y w odrębnej kopercie należy złożyć w pokoju nr 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie podobnym co przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 300.000,00 zł każda z robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przy czym za roboty podobne rozumie się zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu będącemu przedmiotem postępowania ( tj. wykonanie boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej). Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Z przedłożonych dokumentów powinno wynikać jaka była wartość poszczególnych robót wchodzących w zakres zadania, na które powoływał się Wykonawca. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionego wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - opłacona polisa w wysokości co najmniej 300.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA- Sport lub Sport Labs Ltd), dotyczy oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com), 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Zobowiązanie innego podmiotu ( o ile dotyczy) Kosztorys ofertowy - uproszczony z podaniem cen jednostkowych wykonania robót oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach pośrednich i zysku)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy z Wykonawcą na n/w zasadach: 1.1.zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas pozostający w zwłoce, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia zamiennego, c) koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną, e) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego f) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego jeśli wynika to z okoliczności, które trudno było przewidzieć w momencie udzielenia zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do zakresu wykonanych robót, g) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.margonin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin pokój - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z upoważnienia Burmistrza
Miasta i Gminy Margonin

Łukasz Malczewski
Zastępca Burmistrza

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
    data wytworzenia informacji: 2016-01-25
  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data dodania: 2016-01-25 14:26
  • zmodyfikował: Krzysztof Maciejewski
    ostatnia modyfikacja: 2016-01-25 21:23
Załączniki:
  • SIWZ403.21kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 21:18
  • Projekt budowlany Adolfowo7.1MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:27
  • Zmiany do projektu budowlanego2.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:28
  • STWiOR112.63kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:28
  • Przedmiar34.69kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:28
  • Kosztorys ofertowy35.85kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:29
  • formularz ofertowy - zał. nr 119.04kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:30
  • oświadczenie o spełnieniu warunków - zał. nr 213.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:31
  • oświadczenie o braku podstaw - zał. nr 313kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:31
  • wykaz robót - zał. nr 421.7kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:32
  • oświadczenie dot.grupy kapitałowej - zał nr 513kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:32
  • zobowiązanie innego podmiotu - zał. nr 613kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:33
  • wzór umowy - zał. nr 7114kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-01-25
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-01-25 14:33
    • zmodyfikował: Krzysztof Maciejewski
      ostatnia modyfikacja: 2016-01-25 21:15
Pytania i odpowiedzi
data opublikowania zdarzenia: 2016-02-05 14:05
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
    data wytworzenia informacji: 2016-02-05
  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data dodania: 2016-02-05 14:00
Załączniki:
  • Zapytanie nr 1130.84kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:01
  • Zapytanie nr 2373.21kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:01
  • Zapytanie nr 389.3kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:02
  • Zapytanie nr 4208.81kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:02
  • Zapytanie nr 5105.6kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Zapytanie nr 5
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:02
  • Zapytanie nr 6163.12kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:03
  • Odpowiedź na zapytanie nr 118.85kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:03
  • Odpowiedź na zapytanie nr 224.17kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:04
  • Odpowiedź na zapytanie nr 318.11kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:04
  • Odpowiedź na zapytanie nr 422.17kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:05
  • Odpowiedź na zapytanie nr 520.31kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:05
  • Odpowiedź na zapytanie nr 619.61kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
data opublikowania zdarzenia: 2016-02-05 14:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: czwartek 2016-02-11 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 16906-2016 z dnia 2016-01-25 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Margonin
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska rekreacyjnego (wielofunkcyjnego) ze sztucznej trawy w miejscowości Adolfowo na działkach ewid. nr 194/15, 194/3 z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby oraz football amerykański. Całkowita...
Termin składania ofert: 2016-02-08


Numer ogłoszenia: 25992 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 16906 - 2016 data 25.01.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2846068, fax. (067) 284 72 73.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.

  • W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska rekreacyjnego (wielofunkcyjnego) ze sztucznej trawy w miejscowości Adolfowo na działkach ewid. nr 194/15, 194/3 z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby oraz football amerykański. Całkowita powierzchnia zabudowy boiska wynosi 1983,18m2, natomiast szerokość boiska to 30,0m, a długość 62,0m. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej o wysokości włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa. Zamówienie obejmuje ponadto: a) utwardzenie terenu wokół boiska z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm, b) ogrodzenie boiska płotem z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych wysokości 4,0m, c) wyposażenie boiskaSzczegółowy przedmiot zamówienia określony został w projekcie budowlanym, zmianach do projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym w szczególności uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń itd..

  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boiska rekreacyjnego (wielofunkcyjnego) ze sztucznej trawy w miejscowości Adolfowo na działkach ewid. nr 194/15, 194/3 z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby oraz football amerykański. Całkowita powierzchnia zabudowy boiska wynosi 1983,18m2, natomiast szerokość boiska to 30,0m, a długość 62,0m. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej o wysokości włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa. Zamówienie obejmuje ponadto: a) utwardzenie terenu wokół boiska z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm, b) ogrodzenie boiska płotem z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych wysokości 4,0m, c) wyposażenie boiska Parametry techniczne boiska charakterystyka techniczna produktu - wysokość (włókna/całkowita) - min. 60 mm, - przeznaczenie - piłka nożna/rugby/wielofunkcyjna - gęstość włókien - min. 97 000/m2, charakterystyka włókna - kolor - BI COLOR, - materiał - 100% POLIETYLEN ODPORNY NA UV, - rodzaj - monofilowe, - grubość włokien - min 200µm, - dtex - min 11 000 charakterystyka podkładu - kolor - czarny - materiał - POLIPROPYLEN charakterystyka wypełnienia - piasek i granulat - EDPM, - zużycie - zgodnie z badaniami laboratoryjnymi producenta, - granulacja - zgodnie z badaniami laboratoryjnymi producenta, - granulat - EDPM, - tolerancja wymiarów - +/-5% Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w projekcie budowlanym, zmianach do projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym w szczególności uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń itd..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.

  • W ogłoszeniu jest: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9.000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych brutto. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: wadium - BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2016-02-08, sposób przekazania: oryginał/y w odrębnej kopercie należy złożyć w pokoju nr 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych..

  • W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9.000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych brutto. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: wadium - BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2016-02-11, sposób przekazania: oryginał/y w odrębnej kopercie należy złożyć w pokoju nr 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium: Budowa boiska rekreacyjnego w Adolfowie z zastosowaniem do gry w piłkę nożną, rugby, football amerykański. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest: 08.02.2016 godzina 10:00 miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin pokój - sekretariat.

  • W ogłoszeniu powinno być: 11.02.2016 godzina 10:00 miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie ul. Kościuszki 13 64-830 Margonin pokój - sekretariat.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
    data wytworzenia informacji: 2016-02-05
  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data dodania: 2016-02-05 14:18
Załączniki:
  • ZMIENIONY SIWZ (skan)6.5MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:19
    • zmodyfikował: Krzysztof Maciejewski
      ostatnia modyfikacja: 2016-02-08 07:42
  • ZMIENIONY Projekt budowlany140.92kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-05
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-05 14:19
Informacja
data opublikowania zdarzenia: 2016-02-08 14:50
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
    data wytworzenia informacji: 2016-02-08
  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data dodania: 2016-02-08 14:38
Załączniki:
  • INFORMACJA W SPRAWIE TERMINU SKŁADANIA OFERT (skan)131.67kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:39
  • INFORMACJA W SPRAWIE TERMINU SKŁADANIA OFERT13.8kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:39
  • zapytanie nr 1 z dnia 05.0294.1kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:40
  • zapytanie nr 1 z dnia 08.02113.29kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:42
  • zapytanie nr 2 z dnia 05.02176.34kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:43
  • zapytanie nr 2 z dnia 08.02222.36kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:44
  • odpowiedź na zayt. nr 1 z dnia 05.02 (skan)150.25kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:45
  • odpowiedź na zapyt. nr 2 z dnia 05.02 (skan)279.71kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:45
    • zmodyfikował: Krzysztof Maciejewski
      ostatnia modyfikacja: 2016-02-08 14:45
  • odpwiedź na zapyt. nr 1 z dnia 08.02 (skan)214.59kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:46
  • odpwiedź na zapyt. nr 2 z dnia 08.02 (skan)307.64kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:46
  • odpowiedż na pytanie z dnia 05.0215.39kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:47
  • odpowiedż za pytanie z dnia 05.0222.92kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:48
  • odpowiedź na pytanie z 08.0220.23kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:48
  • odpowiedź na pytanie z 08.0223.76kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:48
  • Pismo dot. ZP.217.2.22.2015 (skan)120.14kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-08
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-08 14:50
    • zmodyfikował: Krzysztof Maciejewski
      ostatnia modyfikacja: 2016-02-08 14:50
Informacja z sesji otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2016-02-11 16:10
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
    data wytworzenia informacji: 2016-02-11
  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data dodania: 2016-02-11 16:04
Załączniki:
  • Informacja z sesji otwarcia ofert22.09kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-11
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-11 16:09
  • Informacja z sesji otwarcia ofert (skan)467.54kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-11
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-11 16:14
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
data opublikowania zdarzenia: 2016-02-26 13:40
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: WR - ZP.271.98.2016

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
    data wytworzenia informacji: 2016-02-26
  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data dodania: 2016-02-26 13:40
Załączniki:
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY22.76kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-26
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-26 13:41
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (skan)881.57kB
    Skan zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-02-26
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-02-26 13:42
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2016-03-07 15:39
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
    data wytworzenia informacji: 2016-03-07
  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data dodania: 2016-03-07 15:42
Załączniki:
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia73.44kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-03-07
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-03-07 15:43
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (skan)502.6kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Sałata
      data wytworzenia informacji: 2016-03-07
    • załącznik opublikował: Krzysztof Maciejewski
      data dodania: 2016-03-07 15:43
[drukuj]