Odnośniki
-
Główny Biuletyn Informacji Publicznej
-
Informacja dla osób doświadczających trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się
-
Ważne strony
- Gmina Margonin
- Prawo lokalne
- Pomoc de minimis na terenie Gminy Margonin
- Tablica ogłoszeń
- Jak załatwić sprawę w urzędzie (wnioski)
- Harmonogram sesji Rady
- Zamówienia publiczne
- Gospodarka odpadami
- Odczyty wodomierzy
- Zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności
- Oferty pracy
- Zastrzeganie dokumentów tożsamości i kart płatniczych
- Darmowa pomoc prawna
- Dyżury aptek
- CEIDG
- KRS
- REGON
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Przejdź do: www.margonin.pl
Treść strony
Rusza Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2018
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży informuje, że od 11 kwietnia 2018 r. rozpocznie przyjmowanie wniosków o udział w Programie usuwania azbestu w roku 2018 r. Program współfinansowany jest przez gminy: wiejską Chodzież, wiejską Budzyń, miejsko-wiejską Margonin i miejsko-wiejską Szamocin.
Beneficjentami Programu są osoby fizyczne posiadające nieruchomości położone na terenie gmin: wiejskiej Chodzież, wiejskiej Budzyń, miejsko-wiejskiej Margonin i miejsko-wiejskiej Szamocin, ujęte w rejestrze wyrobów zawierających azbest - Bazie Azbestowej, prowadzonej przez gminę.
Druki wniosków wraz z załącznikami są dostępne w urzędach gmin lub Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 14a (budynek C Starostwa).
WAŻNE
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpływu do urzędu z uwzględnieniem podziału na poszczególne gminy i do wyczerpania środków przewidzianych na realizację przedsięwzięcia w danej gminie.
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić formularz informacyjny (zał. nr 2 do regulaminu) oraz odpowiednie oświadczenie (zał. nr 3).
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Budownictwa i Zamówień Publicznych tut. Starostwa zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest.
Wnioski można składać w:
- kancelarii Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 1
- Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, budynek C Starostwa przy ul. Wiosny Ludów 14A, I piętro pok. nr 8.
Termin przyjmowania wniosków upływa z dniem 9 maja 2018 roku.
Informacje dotyczące zasad udziału w Programie zawarte są w Regulaminie określający zasady realizacji przedsięwzięcia pn. „Realizacja programu usuwania azbestu na terenie powiatu chodzieskiego w 2018 roku”, stanowiącym załącznik do Uchwały Zarządu Powiatu Chodzieskiego Nr 350/2018 z dnia 9 kwietnia 2018 roku.
W ramach Programu koszty związane z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie) pokrywane są w 100%.
Informacje dotyczące realizacji Programu można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pod numerami telefonu: tel. 67/28-11-643, 67/28-11-641 lub 67/28-11-642.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewskidata wytworzenia: 2018-04-10
- opublikował: Krzysztof Maciejewskidata publikacji: 2018-04-10 15:03
Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2018 - pliki do pobrania
- 01 Informacja ogólna 10.46kB
- 03.1 Wniosek Załącznik nr 1 12.71kB
- 03.2 Wniosek Załącznik nr 2 14.25kB
- 03.3 Wniosek Załącznik nr 3 12.63kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewskidata wytworzenia: 2018-04-10
- opublikował: Krzysztof Maciejewskidata publikacji: 2018-04-10 14:58