Biuletyn Informacji Publicznej
Archiwalna wersja BIP - Urząd Miasta i Gminy Margonin

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.margonin.pl

Treść strony

Rusza Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2018

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży informuje, że od 11 kwietnia 2018 r. rozpocznie przyjmowanie wniosków o udział w Programie usuwania azbestu w roku 2018 r. Program współfinansowany jest przez gminy: wiejską Chodzież, wiejską Budzyń, miejsko-wiejską Margonin i  miejsko-wiejską Szamocin.

Beneficjentami Programu są osoby fizyczne posiadające nieruchomości położone na terenie gmin: wiejskiej Chodzież, wiejskiej Budzyń, miejsko-wiejskiej Margonin i miejsko-wiejskiej Szamocin, ujęte w rejestrze wyrobów zawierających azbest - Bazie Azbestowej, prowadzonej przez gminę.

Druki wniosków wraz z załącznikami są dostępne w urzędach gmin lub Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 14a (budynek C Starostwa).

WAŻNE

Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpływu do urzędu z uwzględnieniem podziału na poszczególne gminy  i do wyczerpania środków przewidzianych na realizację przedsięwzięcia w danej gminie.

W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić formularz informacyjny (zał. nr 2 do regulaminu) oraz odpowiednie oświadczenie (zał. nr 3).

Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Budownictwa i Zamówień Publicznych tut. Starostwa zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest.

Wnioski można składać w:

  • kancelarii Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 1
  • Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, budynek C Starostwa przy ul. Wiosny Ludów 14A, I piętro  pok. nr 8.

Termin przyjmowania wniosków upływa z dniem 9 maja 2018 roku.

Informacje dotyczące zasad udziału w Programie zawarte są w Regulaminie określający zasady realizacji przedsięwzięcia pn. „Realizacja programu usuwania azbestu na terenie powiatu chodzieskiego w 2018 roku”, stanowiącym załącznik do Uchwały Zarządu Powiatu Chodzieskiego  Nr 350/2018 z dnia 9 kwietnia 2018 roku.

W ramach Programu koszty związane z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie) pokrywane są w 100%.

Informacje dotyczące realizacji Programu można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pod numerami telefonu: tel.  67/28-11-643, 67/28-11-641 lub 67/28-11-642.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewski
    data wytworzenia: 2018-04-10
  • opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data publikacji: 2018-04-10 15:03

Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2018 - pliki do pobrania

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewski
    data wytworzenia: 2018-04-10
  • opublikował: Krzysztof Maciejewski
    data publikacji: 2018-04-10 14:58

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 9295
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-01-11 13:18