Odnośniki
-
Główny Biuletyn Informacji Publicznej
-
Informacja dla osób doświadczających trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się
-
Ważne strony
- Gmina Margonin
- Prawo lokalne
- Pomoc de minimis na terenie Gminy Margonin
- Tablica ogłoszeń
- Jak załatwić sprawę w urzędzie (wnioski)
- Harmonogram sesji Rady
- Zamówienia publiczne
- Gospodarka odpadami
- Odczyty wodomierzy
- Zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności
- Oferty pracy
- Zastrzeganie dokumentów tożsamości i kart płatniczych
- Darmowa pomoc prawna
- Dyżury aptek
- CEIDG
- KRS
- REGON
-
Fotokod z linkiem do tej strony
Przejdź do: www.margonin.pl
Treść strony
Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2020
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży informuje, że rozpoczął przyjmowanie wniosków o udział w Programie usuwania azbestu w roku 2020 roku.
Program współfinansowany jest przez gminy: wiejską Chodzież, wiejską Budzyń, miejsko-wiejską Margonin i miejsko-wiejską Szamocin. Beneficjentami Programu mogą być osoby fizyczne, w tym prowadzące działalność gospodarczą w zakresie rolnictwa, posiadające nieruchomość na obszarze gminy uczestniczących w programie, ujęte w rejestrze wyrobów zawierających azbest - Bazie Azbestowej, prowadzonej przez gminę.
Druki wniosków wraz z załącznikami są dostępne w Urzędzie Miasta i Gminy w Margoninie lub w kancelarii Starostwa Powiatowego w Chodzieży lub w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (budynek B Starostwa ul. Paderewskiego 2).
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpływu do urzędu z uwzględnieniem podziału na poszczególne gminy, do wyczerpania środków przewidzianych na realizację przedsięwzięcia w danej gminie.
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić formularz informacyjny (załącznik nr 2 do regulaminu) oraz odpowiednie oświadczenie (załącznik nr 3 do regulaminu).
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Budownictwa i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Chodzieży zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest.
Wnioski można składać w:
- kancelarii Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 1
- Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, budynek B Starostwa przy ul. Paderewskiego 2.
Termin przyjmowania wniosków upływa z dniem 15 lipca 2020 roku.
Informacje dotyczące zasad udziału w Programie zawarte są w Regulaminie określający zasady realizacji przedsięwzięcia pn. „Realizacja programu usuwania azbestu na terenie powiatu chodzieskiego w 2020 roku”, stanowiącym załącznik do Uchwały Zarządu Powiatu Chodzieskiego Nr 176/2020 z dnia 8 czerwca 2020 roku. W ramach Programu koszty związane z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie) pokrywane są w 100%.
Informacje dotyczące realizacji Programu można uzyskać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Chodzieskiego pod numerami telefonu: tel. 67/28-11-643, 67/28-11-641 lub 67/28-11-642.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewskidata wytworzenia: 2020-06-16
- opublikował: Krzysztof Maciejewskidata publikacji: 2020-06-16 11:50
- zmodyfikował: Krzysztof Maciejewskiostatnia modyfikacja: 2020-06-16 11:50
Program usuwania wyrobów zawierających azbest w roku 2020 - załączniki
- 01.1 Informacja ogólna.pdf 68.86kB
- 02.1 Wzór wniosku.pdf 120.36kB
- 02.4 Poświadczenie gminy.docx 19.96kB
- 02.4 Poświadczenie gminy.pdf 87.16kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Nowaczewskidata wytworzenia: 2020-06-16
- opublikował: Krzysztof Maciejewskidata publikacji: 2020-06-16 11:50